Friday 16 June 2017

Staan vas

Psalm 18 : 30  Met u hulp loop ek 'n oormag storm, met my God by my is geen stadsmuur vir my te hoog nie

Wanneer die lewe jou die rug keer, moenie mismoedig word nie.  Keer jou probleme die rug en fokus op God.  Dis die tyd wanneer wonderwerke in die agtergrond plaasvind.  Jy kan eintlik lekker in jou mou lag vir die duiwel, want hy staan nie ‘n kans teen God almagtig nie.

Die goeie nuus is jy staan nie alleen nie… nie alleen teen kanker, ‘n egskeiding, die skoolboelie of enige ander stryd nie, want met die hulp van God kan jy enige vyand oorwin.  Die mure wat in jou pad staan verkrummel voor Hom.

Ongelukkig vergeet ons hierdie vers wanneer ons teespoed ervaar.  Met elke krisis in jou lewe het God vir jou deurgekom en steeds twyfel ons en laat ek en jy toe dat die vyand ons vreugde steel.  Hoekom dink jy is dit so?  God het nie verander nie, maar ongelukkig het ons ook nie verander nie.  Ons is steeds die twyfelaar ten spyte van Sy geduld oor die jare.

Al wat nodig is, is dat ons vir eenkeer glo en vertrou op die Woord... elke jota of tittel daarvan.  

No comments:

Post a Comment

Inligting

Hierdie blog word reeds sedert 2011 bedryf.  Ek het regtig getrou probeer om gereeld dagstukkies te publiseer.  Daar is egter 'n tyd waa...