Monday 10 July 2017

Leer by die voëls

Matteus 6 : 26 Kyk na die wilde voëls: hulle saai nie en hulle oes nie en hulle maak nie in skure bymekaar nie; julle hemelse Vader sorg vir hulle. Is julle nie baie meer werd as hulle nie?

Vanoggend toe ek die wasgoed in snerpende koue ophang terwyl die sneeu soos versiersuiker op die berge lê, hoor ek die voëltjies sing asof dit die lieflikste dag ooit is.  Ons kan soveel by hierdie voëltjies leer.  Dit is asof hul God byvoorbaat dank vir ‘n mooi dag en ietsie om te eet.

In teenstelling hiermee, maak baie ons ons oë oop en die eerste ding wat ons doen is om te sug. (wel meeste van ons, hopelik nie jy nie)  “Moet ek opstaan? Ek is nie lus vir hierdie dag nie.” 

Volgens God is ons meer kosbaar as hierdie voëltjies, maar ek dink amper ons verdien nie hierdie status nie, behalwe as ons iets hieruit kan leer.

God sorg vir ons, onverdiend, net soos wat hy vir die voëls sorg.  Dit is genoeg rede om met ‘n lied in jou hart op te staan.

No comments:

Post a Comment

Inligting

Hierdie blog word reeds sedert 2011 bedryf.  Ek het regtig getrou probeer om gereeld dagstukkies te publiseer.  Daar is egter 'n tyd waa...