Tuesday 11 July 2017

Vergewe en vergeet

Psalm 24:5  So iemand sal van die Here seën ontvang

“To receive what God has for you, you need to put down the things you are holding onto…”  ~ Louie Giglio

Ek wonder hoeveel keer verloor ons seëninge, net omdat ons hande en arms oorloop van allerhande onnodige bagasie wat ons ronddra.  Ons is so besig om ou koeie uit te grawe dat die lewe verbygaan sonder ons.

Die Here wil jou seen.  Hy is lief vir jou en Hy wil net die beste vir jou hê. Leer vandag uit hierdie gesegde en laat gaan.   Ek hoor vandag op RSG ‘n aanhaling van Nelson Mandela.  Toe hy by die tronk in Victor Verster uitgestap het, het hy gesê:  “As ek nie vergewe en die seer en bitter saam met my neem wanneer ek by hierdie hekke uitstap, sal ek vir altyd in die tronk wees.” 


Vergifnis bring Vryheid.  Dit is nie maklik nie, maar dit is nodig sodat jy kan heel word en aanbeweeg.  Jesus is gekruisig vir almal se sondes.  Hy het nooit gesondig nie, maar Hy was bereid om te vergewe alvorens hy die grootste offer ooit gebring het.  
Vergewe en vergeet.  As jy nie vergeet van die onreg wat teenoor jou gepleeg is nie, het jy nog nie vergewe nie, want wanneer God vergewe vergeet hy geheel en al daarvan en ons behoort dieselfde te doen.

No comments:

Post a Comment

Inligting

Hierdie blog word reeds sedert 2011 bedryf.  Ek het regtig getrou probeer om gereeld dagstukkies te publiseer.  Daar is egter 'n tyd waa...