Wednesday 19 July 2017

Moenie moed verloor nie

Jesaja 40 : 27 – 30  Waarom sê jy dan, Jakob, waarom kla jy, Israel: “Die Here sien nie raak wat van my word nie, my reg gaan by my God verby”? Weet jy dan nie, het jy nog nie gehoor nie? Die Here is die ewige God, Skepper van die hele aarde. Hy word nie moeg nie, Hy raak nie afgemat nie en sy insig is ondeurgrondelik.  Hy gee die vermoeides krag, Hy versterk dié wat nie meer kan nie.

Wanneer jy bid en bid en God verhoor nie jou gebede nie, is dit maklik om te dink dat God jou ignorer, te ver is om te hoor, te besig is … van jou vergeet het.  Dan verloor ons hoop en ons gaan sit op ‘n hopie en bejammer onsself. 

Vandag wil ek jou vra om nie moed op te gee nie.  Moenie toelaat dat Satan jou oortuig dat God nie vir jou omgee nie.  Jy kan aanhou… jy kan deurdruk… jy kan nog eenkeer probeer.  As God sien dat jy aanhou probeer, ten spyte van die oënskynlike gebrek aan aandag van Hom, dis dan dat Hy jou versterk met bonatuurlike krag om voort te gaan.

Dit is makliker gesê as gedaan… ek weet, maar ek weet ook dat God getrou is en uiteindelik wel vir jou sal deurkom. 

Ek het ook al agtergekom dat gebed en smeking afgewissel moet word met lofprysing.  Prys God asof Hy alreeds jou gebede verhoor het.  Al loop die trane, sing ‘n loflied tot Sy eer.

No comments:

Post a Comment

Inligting

Hierdie blog word reeds sedert 2011 bedryf.  Ek het regtig getrou probeer om gereeld dagstukkies te publiseer.  Daar is egter 'n tyd waa...