Sunday 16 July 2017

Staan sterk

Psalm 6:7  Ek is uitgeput van verdriet, ek huil die hele nag deur, ek deurweek my bed met trane.

“You never know how strong you are until being strong is the only choice you have…~ Unknown”

Partykeer is dit ook maar goed ons weet nie wat vir ons voorlê nie.  Ek dink ons sou aanhou bid en smeek dat sulke dinge dan nie met ons moet gebeur nie.  Niemand wil iemand aan die dood afstaan, sy/haar werk verloor, deur ‘n egskeiding gaan, ‘n rebelse kind grootmaak… , maar ons weet dat elke beproewing, elke stryd, elke traan ons sterker maak.

Waaraan ek my troos as ek deur sulke tye gaan, is dat dit my ook nader aan God bring.  As ek swak is, weet ek is Hy op Sy sterkste.  Al swik my bene onder my, hou hy my staande.  Wanneer trane oor my wange stroom, vang Hy elke traan op.  Dit is partykeer al wat ‘n mens staande hou en laat deurdruk.


Die gesegde laat my ook dink aan Eleanor Roosevelt se gesegde:  "A woman is like a tea bag - you can't tell how strong she is until you put her in hot water."

No comments:

Post a Comment

Inligting

Hierdie blog word reeds sedert 2011 bedryf.  Ek het regtig getrou probeer om gereeld dagstukkies te publiseer.  Daar is egter 'n tyd waa...