Monday 17 July 2017

As ek swak is

2 Korintiërs 12 : 12  Daarom is ek bly oor swakhede, beledigings, ontberings, vervolging en moeilikhede ter wille van Christus, want as ek swak is, is ek sterk.

Voel jy asof jy die einde van jou kragte bereik het?  Voel jy hulpeloos, hooploos, verslaan?  Vra jy hoekom jy weereens deur ‘n krisis moet gaan en dalk asof hierdie een jou einde kan beteken? 

Jy is nie alleen nie.  Vele van ons kan identifiseer met hoe jy vandag voel.  Ons was al almal op so ‘n plek in ons lewens, maar weet jy, die mens is ‘n wonderbaarlike wese.  Op die een of ander manier trek ons tog deur.  Op die een of ander manier waai hierdie gevoel ook oor en ons oorleef, ten spyte van alles.

Kyk bietjie terug op vorige kere wat jy jouself op dieselfde plek bevind het en dink bietjie na.  Wat het jy daaruit geleer?  Wat het verander en veral, wat was dit wat jou weer laat kop optel het. 

Jy kan ook hierdie storm oorleef.  En as jy op jou swakste is, weet dan… dan is God op Sy sterkste.  Hou vas aan Hom.  Jy kan dit maak.  Jy is sterker as wat jy dink.  Moet nooit op jouself opgee nie.

No comments:

Post a Comment

Inligting

Hierdie blog word reeds sedert 2011 bedryf.  Ek het regtig getrou probeer om gereeld dagstukkies te publiseer.  Daar is egter 'n tyd waa...