Thursday 24 August 2017

Moenie moedeloos word nie

Job 19:25  Ek weet dat my Losser leef, uiteindelik sal Hy op die aarde triomfeer

Teleurstelling, hartseer, ontnugtering is en bly deel van die lewe.  As vriende, familie, jou kinders, jou werkgewer jou teleurgestel het, weet dat God altyd ‘n ander deur sal oopmaak in die plek van die een wat toegeslaanhet.

Wanneer daardie nuwe deur oopgaan, kan jy vergeet van jou aflegging, die hartseer egskeiding, die regstryd wat jy verloor het, jou bankrotskap… Hy is ‘n God van nuwe begin.
Job het omtrent alles deurgegaan wat ek of jy hier op aarde kan deurgaan. Ten spyte daarvan het hy God nooit verloën nie.  Hy het bly verklaar dat sy Verlosser leef en geweet dat God altyd triomfeer.  So het dit ook gebeur.  Job se vriende wou hê dat hy realiteit in die gesig staar en van God wegkeer, maar Job het geweier.  Uiteindelik sou God hom nie net herstel tot wie hy was en wat hy besit het nie, maar hy het meer as ooit tevore gehad.  God het hom selfs ook lang laat leef om hierdie nuwe rykdom te geniet. Job het nog 4 geslagte daarna aanskou.

Voorspoed kom selde oor ons pad alvorens ons deur diep waters moes spartel.  Sonder ‘n toets is daar immers geen getuienis nie.  Wanneer omstandighede ons platslaan en ons nie herwaarts of derwaarts weet, is uitkoms binne ons bereik. 

Moenie opgee nie, moenie moed verloor nie.  Vee jou trane af en begin van vooraf.  Sodoende sê jy vir die vyand:  “Ek het steeds ‘n kans en dus beland die vyand as’t ware onder jou voete.”  Verklaar hardop: “My Verlosser leef… Ek weet Hy’s besig om my deurbraak te bewerkstellig”.

No comments:

Post a Comment

Inligting

Hierdie blog word reeds sedert 2011 bedryf.  Ek het regtig getrou probeer om gereeld dagstukkies te publiseer.  Daar is egter 'n tyd waa...