Wednesday 18 October 2017

Eis jou lewe terug

Johannes 10 : 10  'n Dief kom net steel en slag en uitroei; Ek het gekom sodat hulle die lewe kan hê, en dit in oorvloed.

Ek hou graag mense dop. So dikwels sien ek gesinne in ‘n motor en niemand kyk vir mekaar of praat met mekaar… hulle staar net strak voor hul uit.  Selfs in restaurante sal mense oorkant mekaar sit en eetgerei rondskuif, met leë oë rondkyk of op hul selfone besig wees in plaas van om met die persoon oorkant hul te gesels.

Dan wonder ek of mense regtig leef of net bestaan, want ek sien min dat mense mekaar geniet en net sorgvry pret het. 

Ons het verleer om te praat… ons harte oop te maak… die las of vreugde te deel.  So leef ons al meer en meer na binne en keer op keer sterf nog ‘n stukkie van jou menswees.

Dalk is ons so besig om die regte dingte doen, so prim en proper dat ons verleer het hoe om die lewe net sorgloos te geniet.  So what as jy te hard lag… So what as mense staar... leef net weer ‘n slag!

Kinders lag blykbaar baie meer as volwassenes.  Sjoe, is die grootmens lewe dan so ernstig of morbied dat ons nie eens meer net lekker kan lag en pret hê nie.  

Leef jy die lewe wat God vir jou bedoel het of is jou vreugde gesteel? Dalk is dit omdat jy jou werk verloor het, dalk omdat jou eggenoot jou afskeep, miskien omdat jou kinders jou grys hare gee, of moontlik is jou finansies beroerd… gee dit vir God.  Jy kan nie so deur die lewe gaan nie.  Eis vandag jou lewe van die vyand terug.  Sit jou voet neer en sê tot hier toe en nie verder nie.  Ek sal nie een dag verder met ‘n lang gesig rondloop nie.

God wil hê dat jy ‘n vole n gelukkige lewe lei;  een van oorvloed.  

No comments:

Post a Comment

Inligting

Hierdie blog word reeds sedert 2011 bedryf.  Ek het regtig getrou probeer om gereeld dagstukkies te publiseer.  Daar is egter 'n tyd waa...