Thursday 26 October 2017

Geduld

Romeine 9:22  En as God dieselfde wou doen? Hy wou sy toorn laat sien en sy mag bekend maak. Daarom het Hy die voorwerpe van sy toorn, die mense wat reg was om verdelg te word, met groot geduld verdra.

Waar sou ons wees as God Sy geduld met ons sou verloor?  Dit het alreeds eenkeer gebeur met die sondvloed en dit gaan weer gebeur.

God se verdraagsaamheid en Sy liefde vir die mens is al wat ons het. Hy wil nie dat een siel verlore gaan nie en daarom gee Hy ons kans op kans op kans. 

As ons maar net so verdraagsaam teenoor mekaar wil wees.  En ons raak al ongeduldiger en meer onverdraagsaam teenoor mekaar by die dag.  Sommer van kleins af gooi ons ‘n ‘tantrum’ as dinge nie verloop soos ons dit wil hê nie.  Ek, ek, ek… Wat is dit met ons?  Ons ontvang genade, maar ons betoon geen genade nie.  Ons maak foute, maar ons het geen tyd vir ander se foute nie.

Hoeveel keer is ons ongeduld nie die oorsaak vir ander se pyn nie? Veral in die kitswêreld waarin ons leef, wil ons nie aan verhoudings werk nie. As jy nie soos ek dink nie, het ek eenvoudig nie tyd vir jou nie.  Swem saam met die stroom of kry jou eie stroom.

Here, wat ongeduld aanbetref staan ons almal in skaamte voor U, maar ook hier weet ons dat ons moet verander.  Laat die eie ek asseblief sterf sodat ek ander met dieselfde verdraagsaamheid behandel as wat ek verwag hul my mee sal behandel. 

No comments:

Post a Comment

Inligting

Hierdie blog word reeds sedert 2011 bedryf.  Ek het regtig getrou probeer om gereeld dagstukkies te publiseer.  Daar is egter 'n tyd waa...