Tuesday 24 October 2017

Vreugde

Psalm 37:4 Vind jou vreugde in die Here, en Hy sal jou gee wat jou hart begeer.

Baie van ons vereenselwig vreugde met geluk.  As ons gelukkig is sal ons vol vreugde wees.  As ons eers bates, sukses, ‘n maat het… dan sal ons van vreugde straal en gelukkig wees.  Tog bly geluk ons ontwyk.

Dit is omdat God nie op dieselfde manier as ons opereer nie.  Hy werk eintlik agterstevoor.  Wees eers bly, dan kry jy sommer alles wat jy wil hê.

Hoe vind ek my vreugde in God?  Hy is nommer Een in jou lewe, die alfa en omega.  Jy streef daarna om soos Hy te wees.  Alles wat jy doen, doen jy tot eer van Sy naam.  Jy vra nie net na Sy wil, maar bly binne Sy wil.

Wanneer ander na jou kyk, moet hul begeer om ook soos jy te wees.  Hulle moet wonder hoekom jy so straal.  Dit beteken nie dat dinge nie in jou lewe gaan verkeerdloop of dat jy nie versoek sal word nie, maar dit is om ten spyte van alles, soos Job, God steeds te dien met alles binne jou omdat jy weet waar jou krag vandaan kom.

Here, U is my alles.  Help my om elke oomblik van elke dag my vreugde in U te vind.

No comments:

Post a Comment

Inligting

Hierdie blog word reeds sedert 2011 bedryf.  Ek het regtig getrou probeer om gereeld dagstukkies te publiseer.  Daar is egter 'n tyd waa...