Thursday 23 November 2017

Die nuwe Jerusalem

Openbaring 21 : 18  Die muur is met opaal gebou en die stad self met suiwer goud wat soos 'n skoon spieël lyk.

Jesus Christus het aan die kruis gesterf vir elke mens op aarde… gelowiges, sowel as ongelowiges.  Wanneer Hy egter terugkom, is dit nie vir almal nie.  Slegs vir Sy kinders… diegene wie se naam opgeteken is in Die Boek van die Ewige Lewe, sal saamgaan.  Openbaring 3:5 Elkeen wat die oorwinning behaal, sal sulke wit klere dra. Ek sal nooit sy naam uit die boek van die lewe uithaal nie, en Ek sal voor my Vader en voor sy engele verklaar dat hy aan My behoort.

Is jy gered?  Sou Jesus op die wolke kom vanoggend, sal jy oorstelp wees van vreugde, of sidder met vrees?  Glo my, jy sal nêrens kan wegkruip nie… al het jy al die geld in die wêreld, sal jy nie meer vir jou ‘n plekkie kan koop nie.  Al kom jy dan agter dat hierdie Christenskap ding toe al die tyd ‘n dood ernstige saak was, sal dit te laat wees om tot bekering te kom. 

Van jou geliefdes, jou vriende, jou familie sal saam met God gaan, maar jy sal nie welkom wees in die Nuwe Jerusalem nie.  Sedert Jesus opgevaar het na die Hemel waar Hy aan die regterhand van God die Vader sit, is Hy besig om vir ons plek voor te berei.  In Dubai is daar ‘n 6 ster hotel, maar niks wat ons hier op aarde sien of al ooit ervaar het, kan daarmee vergelyk nie.  Leed, pyn en smart sal daar nie meer wees nie… die nuwe Jerusalem sal ons blyplek wees, saam met God… vir altyd en altyd.

Die ander opsie is die hel… die ewige vuur waar daar ‘n geween en ‘n gekners van tande sal wees.  Genadetyd het uitgeloop.

Wat hou jou daarvan terug om tot bekering te kom?  Daar is geen tyd soos die huidige nie.  

No comments:

Post a Comment

Inligting

Hierdie blog word reeds sedert 2011 bedryf.  Ek het regtig getrou probeer om gereeld dagstukkies te publiseer.  Daar is egter 'n tyd waa...