Wednesday 22 November 2017

Jy haal God nie net Sondag uit die kas nie

Kolossense 3 : 17  En wat julle ook al sê of doen, sê en doen dit alles in die Naam van die Here Jesus en dank God die Vader deur Hom.

Baie mense wil nie tot bekering kom nie omdat hulle dink dat jy dan alles wat pret en plesier is, moet prysgee.  En sodoende verloor jy die grootste kans van jou lewe… om die lewe as Christen saam met God te geniet.

Jy kan jou alledaagse lewe buitengewoon maak, as jy dit met God doen. Jy hoef nie uit te mis op die lewe omdat jy ‘n Christen is nie.  Christenskap bestaan nie net uit bid, Bybellees en kerk toe gaan nie;  jy mag maar pret hê ook.  Jy mag maar lag, grappies maak en sommer net laf wees.  Jy kan selfs ondeund wees.  

Kyk weer na die teks.  Alles kan heilig raak as jy dit vir God doen.  God het nie vir Moses by die tempel ontmoet, maar by ‘n bos en toe God daar is, raak die grond heilig.

Iemand het eendag vir my gesê:  “Vra jouself net af of jy God sou saamneem waarheen jy gaan?”  Neem die voorbeeld van oefen.  Terwyl jy oefen, kan jy bid en met God gesels.  God is nooit meer as ‘n gedagte ver nie.  Gebed is net ‘n gesprek met God. Jou stemtoon en taalgebruik hoef nie te verander nie.   Jy hoef nie voor te gee of iemand te wees wie jy nie is nie. God het presies geweet wie en wat jy is en hy’t jou steeds lief.  Jy mag dalk nog nie wees waar jy behoort te wees, maar dis beter as waar jy was.

Die oudste seun van die verlore seun verhaal was ‘n Christen, maar hy het nie lus gehad vir ‘n partytjie nie.  Dit het God nie gestop om steeds fees te vier nie. So jy mag maar jou man en kinders geniet en fees vier. As jy die duiwel wil kwaadmaak, raak net gelukkig.  Die duiwel het geen sin vir humor… onthou hy gaan hel toe… daar is niks om oor te lag nie.

God is nie in ‘n kas waaruit jy hom net Sondae haal nie. 

Jy mag maar na sekulêre musiek luister… alles hoef nie ‘n Christen ettiket op te hê nie.  Jesus was deel van die wêreld en hy’t juis tyd spandeer tussen die ongelowiges. Solank jy weet wat die verskil is tussen reg en verkeerd.  Die Gees sal jou gou daarop wys as jy op die verkeerde plek is.

Motiewe – dit kan so ‘n groot verskil maak. Wanneer jy aantrek, wil jy immers nie net goed lyk nie, jy wil hê mense moet sien jy verteenwoordig God. Ons is immers Sy verteenwoordiger.

Jy kan God op enige gebied van jou lewe vir hulp vra, dit hoef nie altyd geestelik te wees nie. Hy sal jou help met jou skoolwerk, jou stokperdjie, wanneer jy inkopies doen, wanneer jy met die kinders speel.  Jesus het nie gesterf sodat ons ‘n geloof kan hê, maar sodat ons ‘n persoonlike verhouding met Hom kan hê… en daardie verhouding kan enige plek getroetel word.

No comments:

Post a Comment

Inligting

Hierdie blog word reeds sedert 2011 bedryf.  Ek het regtig getrou probeer om gereeld dagstukkies te publiseer.  Daar is egter 'n tyd waa...