Sunday 5 November 2017

Eer, geloof en vertroue

Psalm 37:4  Vind jou vreugde in die Here, en Hy sal jou gee wat jou hart begeer.

Jy lees die teks en jy sê:  “Dit is makliker gesê as gedaan.  Jy het nie ‘n idee waardeur ek gaan nie.  My man is voor my doodgeskiet… ek is verkrag… my moederskoot bly leeg terwyl almal rondom my swanger raak… ek kry nie werk nie… ek is ‘n depressielyer daar is niks om oor te lag nie…”

Jy is reg, dit is nie maklik nie.  Die idee is nie om te lag of grappies te maak terwyl jou binneste aan flarde is nie.  Gee God bloot erkenning… eer Hom.  “Here, ek kan nie vandag eens ‘n glimlag op my gesig forseer nie, al probeer ek hoe hard, maar ek wil U verseker dat ek in my binneste steeds vreugde in U vind, want in U alleen is my hoop en vertroue.”

Waak daarteen om jouself te bejammer, want jy dien ‘n almagtige God wat in staat is tot veel meer as wat jy kan dink.  Hy beweeg wanneer Hy geloof en vertroue sien, ten spyte van jou omstandighede. Daar is altyd hoop.  God is steeds in staat om jou uit hierdie situasie te lei.  Hy droog self jou trane af.

No comments:

Post a Comment

Inligting

Hierdie blog word reeds sedert 2011 bedryf.  Ek het regtig getrou probeer om gereeld dagstukkies te publiseer.  Daar is egter 'n tyd waa...