Monday 6 November 2017

Elia

1 Konings 18:44  Na die sewende keer het hy kom sê: “'n Wolkie so groot soos 'n man se hand kom uit die see uit op.” Elia sê toe: “Gaan sê gou vir Agab: Span in en gaan van die berg af, anders sal die reën jou vaskeer.”

In die Weskaap beleef ons ‘n ongekende droogte.  Die Somer is in alle erns hier en die damme is boomskraap.  Ons beleef water rantsoenering en word gemaan om water op te gaar vir ‘n noodgeval.  Nog nooit het ons so iets beleef nie.  Ek glo meeste mense het nie water gespaar in die Winter nie, want hulle het geglo dit sal reën… en toe reën dit nie. 

Jy mag dalk van my verskil, maar ek glo God weerhou seën van ons omdat ons afgedwaal het.  Ons het leiers nodig wat ons kan teruglei na God, sodat ons as volk kan kom en ons verootmoedig voor God.  Ons het ‘n Elia nodig wat die leisels kan vasvat.  (vers 21 Elia het voor die hele volk gaan staan en gesê: “Hoe lank hou julle aan met hink op twee gedagtes? As die Here God is, volg Hóm; maar as dit Baäl is, volg hóm.)

Tydens Elia se tyd het die volk deur ‘n droogte van 3 en ‘n halwe jaar gegaan.  Elia was ‘n profeet van God.  Hy gaan op na Karmelberg en sit met sy kop tussen sy knieë… biddend.  Sy slaaf gaan 6 keer uit om te kyk of reën op pad is.  Elia word nie mismoedig, hy hou nie op nie.  Hy bly bid en glo. Die 7de keer sê die slaaf hy sien ‘n wolkie op die horison so groot soos ‘n man se hand. Elia weet dit is genoeg. Hy vra die slaaf moet die mense gaan waarsku… groot reën is op pad.

Elkeen van ons kan ‘n Elia wees.  As ons biddend bly, sal God vir ons uitkoms bring. 

Onthou jy nog hoe God die leeus se bekke gesluit het toe Daniël in die leeukuil was? En wat van Dawid wat die reus verslaan het met ‘n slingervel en geloof in God?  Niks het verander nie.  Dieselfde God kan vir ons reën bring, al is dit Somer.

No comments:

Post a Comment

Inligting

Hierdie blog word reeds sedert 2011 bedryf.  Ek het regtig getrou probeer om gereeld dagstukkies te publiseer.  Daar is egter 'n tyd waa...