Thursday 16 November 2017

Hoe betroubaar is jy?

Lukas 16:12  As julle met 'n ander man se goed nie betroubaar is nie, wie sal dan iets aan julle gee om as julle eie te besit?

Ons vra dikwels vir God vir materiële besittings, maar niks gebeur nie.  Ons begeer ook ‘n luukse motor, ‘n huis van ons eie, nie net pap elke dag nie, maar ‘n lekker stukkie steak… ‘n behoorlike matras… nuwe klere, nie ander se ‘hand-me-downs” nie.  Hoekom gee God vir ander in oorvloed en ek het omtrent niks nie?  Hulle glo nie eens in God nie.  Ek glo… ek bid… ek gaan kerk toe… ek lees my Bybel… Wat is verkeerd?

Ons lees ook in die Bybel dat ons aan ander moet doen, soos wat ons wil hê dat hul aan ons doen.  Dieselfde geld vir ander se besittings. Of dit nou die koffie of tee, die werktelefoon, die fotostaat papier of jou baas se voertuig is… jy behoort daarmee om te gaan asof dit jou eie is.

Huur jy ‘n woning by iemand, is dit ‘n goeie idee om te sorg dat die tuin versorg word en as daar iets klein breek, maak dit self reg.  As jy lank daar bly en dit benodig verf, verf dit.
 
As jy iets by iemand leen, gee dit terug in dieselfde of beter toestand, saam met ‘n klein blykie van waardering. 

Bly jy in ‘n gastehuis of hotel is dit nie nodig om die bad tot bo toe vol te tap of al die ligte en lugversorger heeldag aan te los nie. 
Indien jou houding is dat dit nie joune is nie, so jy gee nie om nie, het jy die antwoord op jou vraag in paragraaf een self beantwoord.  God gee jou nie nog nie omdat jy nie betroubaar is met ander se goed nie.


No comments:

Post a Comment

Inligting

Hierdie blog word reeds sedert 2011 bedryf.  Ek het regtig getrou probeer om gereeld dagstukkies te publiseer.  Daar is egter 'n tyd waa...