Wednesday 15 November 2017

Hou op twyfel

Matteus 21:21  Daarop antwoord Jesus hulle: “Dit verseker Ek julle: As julle geloof het en nie twyfel nie, sal julle kan doen wat Ek aan die vyeboom gedoen het. Meer nog: Julle sal vir hierdie berg kan sê: ‘Lig jou op en val in die see!’ en dit sal gebeur.

Dalk lees jy hierdie vers en dink by jouself, ek kan nie eens glo dat God vir my sal sorg nie, hoe op dees aarde gaan ek ‘n vyeboom beweeg?  Ek het nuus vir jou… jy kan.  Jesus sê uitdruklik dat ons sal kan doen wat Hy gedoen het.  Wow!

Al wat jou terughou, is die ewige twyfel…daardie sê nou maars.  Kyk, van ons kan darem die bobbejaan behoorlik agter die bult gaan haal.  Ons lê nagte wakker oor dinge wat ons dink kan of gaan gebeur.  As ons nie iets het om oor bekommerd te wees nie, bekommer ons ons sommer omdat ons niks het om oor bekommerd te wees nie.

Hoekom glo jy so vas aan jou twyfel?  Hoekom twyfel jy nie net so sterk aan jou twyfel nie? 

In die Bybel vind ons soveel beloftes van God se voorsiening.  Kyk nou maar na Matteus 6 waar God ons daarop wys hoe pragtig die lelies van die veld geklee is en hoe hy sorg vir die gras van die veld wat in elk geval môre oormôre verdor.  Daar is duisende voëltjies, maar God weet van elkeen van hulle, so hoekom sal hy nie van jou en my weet wie Hy reken veel kosbaarder is nie? 


Ek dink ons is so besig om te twyfel en onsself van die ergste te oortuig dat ons nie eens tyd kry om met God oor ons probleme te praat nie.  Ek en jy kan vandag ‘n daadwerklike besluit neem dat ons nie verder gaan tyd vermors deur twyfel gedagtes nie.  Ons gaan daardie tyd gebruik om God se beloftes van Sy voorsiening aan ons te herhaal.  Voor ons ons kom kry is twyfel by die deur uit en kan ek en jy die pad in geloof stap.

No comments:

Post a Comment

Inligting

Hierdie blog word reeds sedert 2011 bedryf.  Ek het regtig getrou probeer om gereeld dagstukkies te publiseer.  Daar is egter 'n tyd waa...