Tuesday 14 November 2017

Jou liggaam is 'n tempel van God

1 Korintiërs 6:19  Of besef julle nie dat julle liggaam 'n tempel van die Heilige Gees is nie? Julle het die Heilige Gees, wat in julle woon, van God ontvang, en julle behoort nie aan julleself nie:

Onlangs het ek na die rolprent “Dis ek, Anna” gekyk.  Wat my veral geraak het, was hoe Anna te skaam was om met enige iemand te praat oor die molestering.  Om die een of ander rede het sy skuldig gevoel oor die man se verkeerde dade. Sy was so bang vir verwerping of dat niemand haar sou glo dat sy selfs nie haar eie ma vertel het nie.  En so gaan die verkragter voort om haar kindwees, vrouwees en toekoms te steel.

Nadat Jennifer Ferguson na vore gekom het oor die molestering wat sy jare gelede ervaar het, het verskeie vroue, via sosiale media met #metoo erken dat hul ook deur ‘n man verkrag of gemolesteer is en tot nou toe daaroor stilgebly het. Ook hulle was bang vir die veroordeling van die wêreld.  “As ek dit openbaar maak, gaan hulle dink dis my skuld of ek is sleg… of selfs dat ek hom uitgelok het.” 

Hierdie teks is vandag spesiaal vir jou wat op enige manier mishandel word.  Jy is kosbaar en pragtig en verdien nie wat met jou gebeur nie.  Niks en niemand het die reg om jou op enige manier te skend nie… nie jou liggaam, jou siel of jou gees nie.  Dit kan nooit geregverdig word nie.  Nie net is jou liggaam ‘n tempel van God nie, dit behoort steeds aan Hom.  Wie jou ookal afkraak, molesteer, slegsê, verkrag, verneder, verwond of geestelik afbreek, is besig om dit aan God te doen.  Sal hy in ‘n heilige plek van aanbidding instap en dit begin stukkend slaan?  Nee, want hy weet dat God dit nie ongemerk sal laat verbygaan nie.

Verbreek die stilte.  Stel die molesteerder aan die kaak.  Hy verdien nie dat jy hom beskerm nie. En as ons weet van iemand wat gemolesteer word en ons bly stil, is ons net so aandadig. 

Childline:   08 000 55 555

No comments:

Post a Comment

Inligting

Hierdie blog word reeds sedert 2011 bedryf.  Ek het regtig getrou probeer om gereeld dagstukkies te publiseer.  Daar is egter 'n tyd waa...