Wednesday 16 May 2018

Beloftes


Josua 21 : 45  Nie een van al die goeie beloftes wat die Here aan Israel gemaak het, het onvervul gebly nie.  Almal is nagekom.

Wat ‘n getuigskrif vir God! 

Het jy al ‘n belofte aan iemand gemaak wat jy nie nagekom het nie? 

Ek het onlangs ‘n ou vriendin na ‘n lang tyd gesien en gedurende ons gesprek het sy genoem dat sy die daaropvolgende week verjaar.  Omdat ek weet dat sy geen kinders of familie het nie, sê ek dat ons haar sal kom haal en uitneem vir ete.  Ek onthou eers weer daarvan ‘n week na haar verjaardag toe ek weer op dieselfde plek kom waar ek haar ontmoet het.  Ek voel so sleg dat ek nie eens die moed het om haar te kontak nie.  Dis onverskoonbaar en teleurstellend dat ek ‘n belofte verbreek het, maar dit noem ek aan jou ter illustrasie van hoe maklik ons nie beloftes nakom nie.

God se goeie beloftes is almal vervul!  By implikasie sê dit dat van die ‘slegte’ beloftes (beloftes van straf) nie vervul is nie en dit kan mens net as genade ag.

Weet vandag dat God ‘n God van Sy woord is.  As Hy dit sê, dan doen Hy dit.  Die Bybel leer ons ook dat God geduldig is.  Die probleem is net dat Sy geduld langer kan wees as wat ons leef.  Die hartseer hier omtrent is dat jy kan sterf sonder dat jy gered is.  Jesus het opgevaar na die hemel en Hy kom weer terug en daardie dag wil jy verseker weet dat jy gered is.  

Moenie uitstel nie.  Maak seker jou saak met God is reg.

No comments:

Post a Comment

Inligting

Hierdie blog word reeds sedert 2011 bedryf.  Ek het regtig getrou probeer om gereeld dagstukkies te publiseer.  Daar is egter 'n tyd waa...