Thursday 17 May 2018

God weet!


Psalm 139 : 1 – 4  Here, U sien dwarsdeur my, U ken my.  Of ek sit en of ek opstaan, U weet dit.  U ken my gedagtes nog voordat hulle by my opkom.  Of ek reis en of ek oorbly, U bepaal dit, U is met al my paaie goed bekend.  Daar is nog nie ‘n woord op my tong nie of U, Here, weet wat dit gaan wees.

Wat ander van ons dink, is belangrik vir baie van ons, al sal ons dit nooit erken nie.  Ons gee voor en ons lieg blatant.

In die huis skel en vloek dit, daar word gedrink, gerook ens, maar Sondag in die kerk sit ons vroom langs mekaar. 

Elke moontlike oortrokke fasiliteit of lening staan op maksimum, maar ons stem in om saam met vriende te gaan uiteet, want hulle moet tog net nie dink dat ons nie geld het nie.

Op skuldbult word nog ‘n nuwe motor, nog ‘n nuwe ‘flatscreen TV’, nog ‘n nuwe selfoon aangedra. Die een kredietkaart word gebruik om die ander mee te betaal en so word die debietorders teruggestuur, maar ons weier om ons standaarde te verlaag.

Iemand het lankal hul werk verloor, maar as die gesiene familie uitvra, word daar geantwoord asof jy nog steeds by die maatskappy werk.

Eintlik het jy verslaap omdat jy die vorige aand te laat gekuier het, maar nou vertel jy vir die baas dat die treine, taxi of bus alweer laat is.

En 99% van ons glo dat ons daarmee wegkom. Nuusflits!  Jy mag mense dalk ‘n rat voor die oë draai, maar vir God gaan jy nie so maklik flous nie.  God sien dwarsdeur ons… hy weet wat jy dink nog voordat jy dit gedink het!  Hou op voorgee.

Die leuen het kort beentjies.  Wees liewer openlik en vertel die waarheid.  Mense het veel meer respek vir iemand wat die waarheid vertel as wanneer hul uitvind jy het voorgegee of gejok.

No comments:

Post a Comment

Inligting

Hierdie blog word reeds sedert 2011 bedryf.  Ek het regtig getrou probeer om gereeld dagstukkies te publiseer.  Daar is egter 'n tyd waa...