Monday 7 May 2018

Glo en vertrou


Psalm 37 : 5  Jy moet glo dat die Here jou op jou pad sal lei en dat Hy sal doen wat Hy belowe het.  As jy dit glo, dan sal Hy dit doen

Daar is soveel beloftes in God se Woord en tog twyfel ons steeds.  Wanneer God vir jou so ‘n belofte gee, glo jy dit?  Of wonder jy steeds daaroor.

Vandat ek besluit het dat ek die Korporatiewe wêreld wil verlaat totdat ek dit gedoen het, het langer as twee jaar geduur.  Gedurende daardie tyd het ek voortdurend met God gesels.  Ek was so ontsettend bang dat ek my besluit sou berou.  Werk is skaars en ‘n goeie werk met ‘n goeie salaris en goeie voordele en die feit dat ek nie ongelukkig in my werk was nie, het dit verder bemoeilik.  Alhoewel ek by God wou hoor of dit die regte besluit was, was ek ook bang dat ek sou hoor wat ek wou hoor.  Dus het ek sekergemaak ek kry die regte boodskap en die enigste manier hoe ek seker kon wees, was dat ek dit verskeie kere ontvang en op verskeie maniere.

Veral die laaste jaar het God my keer op keer verseker dat dit die regte stap is.  Ek wens ek het getel hoeveel kere Hy my na Matteus 6 geneem, veral vers 25 & 26  “Daarom sê Ek vir julle: Moet julle nie bekommer oor julle lewe, oor wat julle moet eet of drink nie, of oor julle liggaam, oor wat julle moet aantrek nie. Is die lewe nie belangriker as kos en die liggaam as klere nie?  Kyk na die wilde voëls: hulle saai nie en hulle oes nie en hulle maak nie in skure bymekaar nie; julle hemelse Vader sorg vir hulle. Is julle nie baie meer werd as hulle nie?

God het as’t ware ‘n waarborg ingewerk.  My kind jy hoef oor niks bekommerd te wees nie, Ek belowe Ek sal sorg.

Uiteindelik het ek daardie stap in geloof geneem.  My finansiële toestand het dramaties verander, maar ek het myself voorgeneem dat ek my 10de sou volhou vir solank as wat ek dit kon bekostig.  ‘n Jaar later en ek betaal steeds elke maand daardie bedag en nog nie een keer het ek te min gehad of tekort gehad nie.  Hoe ek dit regkry, weet ek nie.  God voorsien.  Ek het nie te veel nie, maar ek het genoeg.

God het my op ‘n pad geneem wat ek as mense net as ongelooflik kan beskou en dis so ‘n verkeerde woord, want dit is juis as gevolg van geloof.  Daar is nie een oomblik dat ek my besluit berou nie.  Soggens as ek wakker word, bedank ek God heel eerste dat ek nie meer voor dagbreek hoef op te staan net om ure lank in die verkeer deur te bring nie. Daar is geen stress meer nie… ek doen waarvan ek hou en ek is daar vir my gesin.  My fokus het verander.  Ek kan meer tyd met God deurbring en al die ander dinge val eenvoudig in plek.
As daar ‘n groot besluit in jou lewe is wat jy moet neem, bid daaroor en luister na God se antwoord.  Wanneer Hy jou antwood, kan jy maar weet Hy sal jou deursien.  Hy gaan nie op Sy woord terug nie.  Hy sal jou lei as jy Hom vertrou.

No comments:

Post a Comment

Inligting

Hierdie blog word reeds sedert 2011 bedryf.  Ek het regtig getrou probeer om gereeld dagstukkies te publiseer.  Daar is egter 'n tyd waa...