Tuesday 29 May 2018

Glo soos 'n kind


Matteus 18 : 3  en gesê: “Dit verseker Ek julle: As julle nie verander en soos kindertjies word nie, sal julle beslis nie in die koninkryk van die hemel kom nie.

Dink ‘n bietjie… hoe glo ‘n kind?  Hulle glo wat jy vir hul vertel.  As pappa gesê het ons gaan Sondag see toe, dan glo die kind dat die gesin wel see toe sal gaan.  Daar is konstante afwagting in hul hartjies.  ‘n Kind sal aanhou vra wat hul wil hê.  Ja, dit kan ons as ouers tot raserny dryf, veral as jy dalk in ‘n winkel is en die kind hou aan kerm oor iets, maar feit bly staan, die kind glo dat as hy/sy vra, die ouer wel een of ander tyd sal toegee. 

Aldus die Skrif, sal ons nie in die hemel kom tensy ons verander en soos ‘n kind glo nie.  Nou wat presies beteken dit?  Dit beteken dat ons volkome op God sal vertrou, maak nie saak hoe omstandighede lyk nie.  Elke oggend behoort ons wakker te word met verwagting:  “Ek kan nie wag om te sien wat God vir my vandag in gedagte het nie!  Vandag is die dag van my deurbraak… Vandag gaan ek daardie iemand spesiaal ontmoet… Vandag gaan een van die vele maatskappye waar ek aansoek gedoen het, my bel vir ‘n onderhoud.”

Wanneer 'n kind vir die ouer iets vra, is dit nie altyd vir die ouer moontlik om te voorsien in hul behoefte nie.  Met God is alles egter moontlik.

Wanneer jy met kinderlike geloof die dag tegemoet gaan, bly jy vasbeslote glo, ten spyte van terugslae.  Al lyk die toekoms hoe bleek, jy bly glo dat God sal deurkom vir jou omdat dit is wat Hy in Sy woord beloof.  Jy hou aan vra, totdat jy ‘n antwoord kry en jy is gevul met onmeetlike vreugde totdat dit gebeur.

No comments:

Post a Comment

Inligting

Hierdie blog word reeds sedert 2011 bedryf.  Ek het regtig getrou probeer om gereeld dagstukkies te publiseer.  Daar is egter 'n tyd waa...