Wednesday 30 May 2018

Kom!


Efesiërs 2 : 8          Julle is inderdaad uit genade gered, deur geloof. Hierdie redding kom nie uit julleself nie; dit is 'n gawe van God.

Ons dien so ‘n vrygewige en liefdevolle God.  Hy het jou so lief dat daar niks is wat Hy nie sal doen om te verseker dat jy ‘n verhouding met Hom het nie.  Die Bybel vertel ons dat sonde die mens skei van God, maar God weier om dit te aanvaar.  Dit is hoekom Hy Sy seun Jesus na die wêreld gestuur het sodat die losprys betaal kon word om te verseker dat ons vrygekoop is en eendag vir altyd met God kan wees.  Sodra jy iets gekoop en daarvoor betaal het, is dit joune om daarmee te maak wat jy wil.  God kies om dit gratis weg te gee… as ‘n geskenk.

Soveel mense dink dat hul op een of ander manier dit moet verdien om in die hemel te koop. Hul bly dink dat hul nie goed genoeg is of nie altyd die regte pad stap en daarom onaanvaarbaar vir God is.  Hulle wil hul lewens skoonmaak alvorens hul tot God nader.  

Let egter op na die teks, dit is ‘n gawe van God.  Jy kan nie ‘n geskenk verdien nie.  Jy betaal ook nie daarvoor nie.  Jy kan dit alleenlik deur geloof ontvang en God daarvoor dank.

As jy God nog nooit in jou lewe ingenooi het of jou hande uitgesteek het om die gratis geskenk te ontvang nie, wil jy dit nie vandag doen nie?  Laat God jou vul met vrede en vreugde, nou en vir ewig… die Ewige Lewe.  Die prys is reeds betaal.

No comments:

Post a Comment

Inligting

Hierdie blog word reeds sedert 2011 bedryf.  Ek het regtig getrou probeer om gereeld dagstukkies te publiseer.  Daar is egter 'n tyd waa...