Wednesday 25 July 2018

Jabes (3)


1 Kronieke 4 : 10  Jabes het die God van Israel aangeroep met die woorde: “Stort u seën oor my uit, vergroot my grondgebied, neem my onder u beskerming en weerhou onheil van my sodat geen smart my tref nie.” God het laat gebeur wat hy gevra het.

Daar word nêrens genoem dat Jabes buitengewone talente of vaardighede gehad het nie.  Ons lees nie dat hy ryk of opgevoed was nie.  Hy was ‘n doodgewone man met ‘n ongewone vaste geloof en vertroue in God.  Wat ons wel lees is dat sy naam ‘pynlik’ beteken in Hebreeus.  Daaruit lei ons af dat sy geboorte sy ma soveel pyn besorg het dat sy hom ‘pynlik’ gedoop het.  Hy kon dus gestremd gewees het of selfs een of ander agterstand gehad het.

Ons kan ons so dikwels bekommer oor wat ons nie het nie, maar eintlik het ons alles as ons net geloof het. Ek lees iewers dat baie mense met groot talente op die kantlyn sit terwyl gewone mense met geloof die doele skop en wen. 

Jabes het hom nie laat definieer deur die betekenis van sy naam nie.  Hy het in God geglo en vertrou dat God hom kan laat uitstyg bo sy omstandighede, tot so ‘n mate dat ander op hom sou jaloers wees.  Hy’t geweet dat sy toekoms beter as sy verlede kan wees as God deel daarvan is.  Niks kon hom terughou as God aan sy kant is nie. 

So vir jou en my wat ook doodgewoon is, wat ook dalk nie die beste wegspringplek in die lewe gehad het nie… ons kan ook suksesvol wees.  Ons kan meer bereik as wat ons sou kon dink of droom as God aan ons kant is. 

William Carey het gesê”  “Verwag groot dinge van God en probeer groot dinge vir God.”

Moenie dat enige iets jou terughou nie. 

No comments:

Post a Comment

Inligting

Hierdie blog word reeds sedert 2011 bedryf.  Ek het regtig getrou probeer om gereeld dagstukkies te publiseer.  Daar is egter 'n tyd waa...