Tuesday 24 July 2018

Jabes (2)


1 Kronieke 4 : 10  Jabes het die God van Israel aangeroep met die woorde: “Stort u seën oor my uit, vergroot my grondgebied, neem my onder u beskerming en weerhou onheil van my sodat geen smart my tref nie.” God het laat gebeur wat hy gevra het.

As jy hierdie gebed van Jabes ontleed, kom dit op drie versoeke neer: (1) Ek wil meer suksesvol wees (2) Ek weet ek het u nodig elke dag (3) Bewaar my asseblief van moeilikheid en pyn.

Wat sy eerste versoek aanbetref, mag meeste mense hom oordeel.  Jabes is geldgierig… Jabes is gefokus op besittings, maar dan vergeet jy dat God hom alles gegee het wat hy gevra het.  God het dus geen probleem daarmee as jy suksesvol wil wees of vooruit wil gaan nie.  Ek glo dat dit juis die mens se behoud is… om altyd te bly droom, om altyd te wil groei, om jou horisonne te verbreed. 

Wat sy tweede versoek aanbetref, het Jabes gou besef dat die pad na sukses nie alleen aangepak kan word nie.  Hy het geweet dat Hy God nodig het.  Om al die druk en eise van sukses te verwerk, het Hy God se teenwoordigheid in sy lewe nodig. 

Sy derde versoek kon net sowel vandag tot God gerig word deur enige een van ons.  Meer besittings maak jou ‘n teiken van diegene wat nie soveel soos jy het nie.  Hoë bome vang die meeste wind.  Hoe nader jy aan God beweeg, hoe meer intens sal die aanslae van die duiwel word.

So kan elkeen van ons ‘n gebed bid soos Jabes, want dit is vandag nog net so relevant soos in die Ou Testamentiese tyd. 

No comments:

Post a Comment

Inligting

Hierdie blog word reeds sedert 2011 bedryf.  Ek het regtig getrou probeer om gereeld dagstukkies te publiseer.  Daar is egter 'n tyd waa...