Monday 23 July 2018

Jabes


1 Kronieke 4 : 10  Jabes het die God van Israel aangeroep met die woorde: “Stort u seën oor my uit, vergroot my grondgebied, neem my onder u beskerming en weerhou onheil van my sodat geen smart my tref nie.” God het laat gebeur wat hy gevra het.

In die hele Bybel is daar net 2 verse oor Jabes.  Kronieke begin met ‘n geslagsregister wat meer as 600 name insluit.  Uit hierdie 600 name, sonder God een persoon uit… Jabes. 
Hoekom?  Volgens vers 9 was hy selfs meer geëerd as sy broers… Wat het Jabes so besonders gemaak?

Jabes het dit gewaag om vir God groot dinge te vra.  En hy het heel waarskynlik vas geglo dat God hom sal gee wat hy vra, want ons weet dat geloof God beweeg.

God wil vir elkeen van ons meer doen as wat ons ooit kan dink of droom om Hom te vra (Efesiërs 3 : 20).  Hy sê ook ons kry nie, want ons vra nie.

Jabes het gevra en… God het laat gebeur wat hy gevra het.

Ons kan nie hoop op ‘n lewe vol seëninge, maar God nie daarvoor vra nie.  Ons kan nie hoop dat dit beter sal gaan, maar ons vra nie God se hulp nie.  Ons kan nie jaloers wees op ander se seëninge, maar self nooit vir God vra om ons te seen nie. 

God is gereed, is jy?

No comments:

Post a Comment

Inligting

Hierdie blog word reeds sedert 2011 bedryf.  Ek het regtig getrou probeer om gereeld dagstukkies te publiseer.  Daar is egter 'n tyd waa...