Thursday 2 August 2018

Dalk is dit hoekom ons twyfel


Partykeer twyfel ons aan God se vermoëns.  Daarom het ek gedink ek moet kyk hoe ons, wat na Sy beeld geskape is, met Hom vergelyk.

Is jy in staat om op meer as een plek op dieselfde tyd te wees?  God is alomteenwoordig.  Hy is in Koekenaap, New York, Moskou, Sidney… Hy is by jou in die tronk, die siekbed, langs die sportveld, in die raadsaal…

Kan jy na meer as een persoon op dieselfde tyd luister?  Miljoene mense se gebede gaan elke dag op en God luister na almal.

Ons hetolke nodig wanneer ons nie 'n taal verstaan nie.  Hy verstaan selfs elkeen se taal.

Wie het nog nooit ‘n leuen vertel nie?  Numeri 23 : 19  God is nie 'n mens dat Hy sou lieg nie

Niemand wat ek ken kan sonder slaap klaarkom nie.  Psalm  121 : 4  Waarlik, die Beskermer van Israel sluimer nie in nie en Hy slaap nie.

Daar was al mense wat beweer hul was dood en het weer teruggekom uit die dood.  Niemand was egter al ooit vir drie dae dood en het uit ‘n graf opgestaan nie.  Onthou daar was mense wat dubbel sekergemaak het Hy is dood en daar was wagte by die graf.

Het jy al ooit probeer tel hoeveel hare daar op jou kop is?  Lukas  12 : 7 Selfs die hare op julle kop is almal getel.

Wanneer ek na al hierdie verskille kyk, besef ek hoekom ons aan God twyfel.  Ons meet Hom volgens menslike standaarde en ons skiet ver tekort.  Dink net aan hierdie paar voorbeelde en besef dan dat God nie oor menslike vermoëns beskik nie.  Hy is God en daarom is Hy in staat tot veel meer as wat ek en jy Hom krediet voor gee.  Efesiërs 3 : 20 Aan Hom wat deur sy krag wat in ons werk, magtig is om oneindig meer te doen as wat ons bid of dink,


No comments:

Post a Comment

Inligting

Hierdie blog word reeds sedert 2011 bedryf.  Ek het regtig getrou probeer om gereeld dagstukkies te publiseer.  Daar is egter 'n tyd waa...