Monday 6 August 2018

Kyk nie angstig rond nie


Jesaja 41:10  Wees nie bevrees nie, want Ek is met jou; kyk nie angstig rond nie, want Ek is jou God. Ek versterk jou, ook help Ek jou, ook ondersteun Ek jou met my reddende regterhand

Ons almal kry tye dat ons bekommerd of bang raak en angstig rondkyk. 

Dit is onseker tye waartydens ons leef.  Daar is onrus en oproerigheid… wetteloosheid en eiesinnigheid. By dit alles is jy dalk bekommerd oor jou toekoms by die werk waar dit nie goed gaan as gevolg van die ekonomie nie.  Jy raak benoud as jy dink wat die toekoms vir jou kinders inhou.  Dalk is jy bekommerd oor jou huwelik, jou finansies, jou gesondheid.  Jy moet dalk vir ‘n onderhoud gaan of jy het ‘n afspraak met iemand, maar jy het jou bedenkinge.  Miskien moet jy binnekort eksamen skryf en jy kry eenvoudig nie die inligting in jou kop nie.

Dis sulke tye dat jy as kind van God kan rus in die wete dat Hy jou gerusstel:  “Moenie bang wees nie my kind.  Moenie benoud rondkyk en wonder waar jou hulp vandaan gaan kom.  Ek is hier… nie net gaan ek jou help nie, maar jy het my volle ondersteuning en as dit moet, gryp ek self in… met my reddende regterhand sal ek jou uit die kloue van gevaar red.”

Vind berusting in die wete dat God vir jou is en dat niemand daarom teen jou kan wees nie.

No comments:

Post a Comment

Inligting

Hierdie blog word reeds sedert 2011 bedryf.  Ek het regtig getrou probeer om gereeld dagstukkies te publiseer.  Daar is egter 'n tyd waa...