Wednesday 29 August 2018

Geseënd is jy


Numeri 23 : 20  Ek het die opdrag om te seën: Hý het geseën, en ék kan niks daaraan verander nie.

Een van die Moabitiese prinse genaamd Balak, het die profeet Bileam gehuur om ‘n vloek teen die naderende Israeliete te gaan uitspreek.  Israel was besig om die een stad en dorp na die ander in besit te neem en Balak het geweet sy pak is op pad.

Hulle staan toe daar op ‘n berg wat op die Israeliete se kamp uitkyk en Balak verwag dat Bileam nou die vloek sal uitspreek.  En wat gebeur?  Daar kom net seëninge uit!  Balak vra:  “Maar hoe dan nou? Ek vra jou om hulle te vervloek en jy staan en seen hulle?"   Bileam wou en kon nie vir Jakob of Israel vervloek nie.  Vers 9:  “Ek moes tog presies kom sê wat die Here my voorgesê het.”

Balak is desperaat en hy neem Bileam na ‘n ander uitkykpunt waar hy net die helfte van die Israeliete sien, maar ook hier kan Bileam dit nie doen nie, want soos in die vers hierbo moet hy erken dat God reeds geseën het en dat hy wat Bileam is niks daaraan kan doen nie.

Was elke enkele Israeliet sonder sonde?  Nee.  Net so is ek en jy ook nie sonder sonde nie, maar God kies om ons te seen.  Hy sien jou “in Christus” wie se versoenende bloed al jou sondes bedek.

 Vers 21:  Jy sal nie vind dat 'n ramp vir Jakob tref nie, jy sal Israel nie sien swaarkry nie: die Here hulle God is by hulle; oor Hom, hulle koning, jubel hulle.

Die vyand kan maar probeer… as God vir jou is, staan hul nie ‘n kans nie.

No comments:

Post a Comment

Inligting

Hierdie blog word reeds sedert 2011 bedryf.  Ek het regtig getrou probeer om gereeld dagstukkies te publiseer.  Daar is egter 'n tyd waa...