Sunday 9 September 2018

Krag van Bo


Psalm 84 : 11 Die Here God is ons krag en ons beskerming, die Here gee genade en eer, Hy weerhou die goeie nie van dié wat reg lewe nie.

Soms sukkel ons almal om staande te bly.  Dis nie asof ons moeilikheid gaan soek nie, moeilikheid het die manier om ons te vind.

Ek het die afgelope twee weke soveel geluk en vreugde ervaar dat ek by tye bang was dit sal ophou.  En dit is juis wat die vyand voor wag, daardie krakie in ons mondering. Sommer gou word daar toegeslaan.  So asof die lewe ons platklap en wil se:  “Sit skat, waarheen wil jy gaan?”

Maar ek is ‘n kind van God, en ek laat my nie die satan intimideer nie. Ek weier hardkoppig dat hy my vreugde steel. Dis juis wanneer ek my hakke inskop en uitdagend sê:  “Jy kan try, maar vir my kry jy nie onder nie, want my Pa is die koning.”  Hy gee my krag en ek weet dat ek steeds binne die sfeer van Sy allesomvattende liefde en beskerming is.

Sulke tye kan ek nie help om te wonder wat diegene maak wie nie vir God ken nie.  
Waarheen gaan jy?  Waar kry jy krag en hulp vandaan?  Dalk is dit jy, en jy vra my hoe kan jy maak om ook hierdie God te ken wie ek ken.

Nader tot Hom en Hy sal tot jou nader.  Bely jou sondes en neem God aan as jou Verlosser en Saligmaker.  Hy’t die prys klaar betaal.  En binnekort sal jy ook die woorde van Psalm 84 : 11 ervaar.

Waarlik, één dag in u tempel is beter as duisend daarbuite. Ek staan liewer by die drumpel van die huis van my God as om te woon in huise sonder God.


Toegerus

No comments:

Post a Comment

Inligting

Hierdie blog word reeds sedert 2011 bedryf.  Ek het regtig getrou probeer om gereeld dagstukkies te publiseer.  Daar is egter 'n tyd waa...