Tuesday 16 October 2018

Gee God 'n kans


Markus 8 : 8  Die mense het geëet en genoeg gekry. En hulle het nog sewe mandjies vol bymekaargemaak van die stukke wat oorgebly het.

Ons onderskat God by verre.  Dikwels soek ons net onmiddellike uitkoms.  “Here, as u my net hierdie maand kan uithelp…  Here, laat iemand asb my kwotasie aanvaar… Here, laat ek asb die suksesvolle kandidaat wees…”

God is ‘n God van oorvloed.  Nadat almal genoeg gehad het, was daar nog oor! 

Nou wonder jy seker wanneer jou oomblik dan gaan aanbreek.  Jy bid, smeek, soebat, maar niks gebeur nie.  In my verlede het God my al laat asem ophou en sweet, maar Hy het my nog nooit, ooit in die steek gelaat nie.

Hy is ‘n omgee God.  Vers 3 lees ons dat God die mense jammer gekry het.  Die dissipels het geweet hul is ver van alles en daar sit ‘n menigte, so vir hulle sou dit makliker wees om die mense weg te stuur om vir hulself te gaan sorg, maar God kyk verby struikelblokke en sien ‘n oplossing.  “Wat het ons?” vra Hy.  Meeste van ons sou moed opgegee het as ons hoor daar is net 7 brode (in die spesifieke gedeelte), maar Jesus weet dis genoeg in Sy hande. 

Moenie kyk na wat jy voor jou sien of wat jy het nie.  Kyk na God.  Nêrens in die Bybel lees ons dat God nie ‘n antwoord of uitkoms gehad het nie.  Hy het altyd ‘n plan, selfs al dink ander dis te laat soos in die geval van Lazarus.

Gee God ‘n kans.  In Maleagie 3 : 10 daag Hy jou selfs uit om Hom te toets:  “Toets My of Ek nie die vensters van die hemel vir julle sal oopmaak en vir julle reën sal uitgiet, meer as wat julle kan gebruik nie.”

No comments:

Post a Comment

Inligting

Hierdie blog word reeds sedert 2011 bedryf.  Ek het regtig getrou probeer om gereeld dagstukkies te publiseer.  Daar is egter 'n tyd waa...