Monday 15 October 2018

God sal voorsien


Filippense 4 : 19  En my God sal in elke behoefte van julle ryklik voorsien volgens sy wonderbaarlike rykdom in Christus Jesus.

Indien jy vandag mismoedig na jou koskaste, jou beursie of jou bankrekening kyk en nie herwaarts of derwaarts weet nie, is vandag se teks vir jou.

God sal nie net in elke behoefte van jou voorsien nie, maar Hy sal ryklik voorsien.  Ons kyk na die gebrek, God kyk na die behoefte.  Dink jy God kan nie vir jou deurkom nie?  Hy het ‘n skare gevoed met met twee vissies en vyf garsbrode (Johannes 6 : 9)  Hy kan en Hy sal… jy moet Hom net vra en onwrikbaar glo. 

Ek het al van mense gehoor by wie kruideniersware wonderbaarlik by hul voordeur gestaan en wag het terwyl hul geen idee het wie dit daar kon kom afgee nie omdat hul met niemand oor hul nood gepraat het nie. 

Baie keer is ons skaam om vir mense te vertel hoe swaar ons kry.  Dalk is dit omdat ons bang is dat hul op ons sal neersien.  Dit kan met enige iemand gebeur.  Mense verloor hul werk… mense word verkul uit hul swaarverdiende geldjies… rampe tref jou… verhoudings verbrokkel en ewe skielik is daar net een inkomste… 

Daar is nog mense wat omgee en daar is nog diegene wat graag wil help sonder dat enige iemand daarvan weet, maar dan moet hul weet van diegene wat swaarkry.  Ek staan verstom as ek hoor hoeveel gewone mense, in die privaatsektor doen in terme van liefdadigheid.  Dink net waar ons land sou gewees het as dit nie vir hierdie onbaatsugtige liefde was nie.  Gift of the Givers is maar net een voorbeeld.  Baie korporatiewe maatskappye moedig ook hul werknemers aan om by projekte betrokke te raak.  Ek sal egter graag wil sien dat ons dit ook op kleiner skaal vir individue doen.

As jy nie vandag hoed in die hand hoef te staan nie, gaan op jou knieë en dank God daarvoor.  Terselfdertyd wil ek jou vra om jou oë en ore oop te hou vir iemand wat jou pad gaan kruis en vir wie jy die antwoord op hul gebed kan wees.

No comments:

Post a Comment

Inligting

Hierdie blog word reeds sedert 2011 bedryf.  Ek het regtig getrou probeer om gereeld dagstukkies te publiseer.  Daar is egter 'n tyd waa...