Tuesday 30 October 2018

Gesindheid


Filippense 2 : 5  Dieselfde gesindheid moet in julle wees wat daar ook in Christus Jesus was:

Watter gesindheid het Christus Jesus gedemonstreer?  Hy was ‘n lewende voorbeeld van iemand met ‘n positiewe gesindheid.  Hy het omgegee, nie Homself eerste gestel nie, ander se belange op die hart gedra, mense gehelp en genees, Hy het hoop gebring in ‘n stukkende wêreld, die hoogste prys betaal vir jou en my.

Ons gesindheid is die enigste iets waaroor ons werklik beheer het.  Jou gesindheid kan jou ook terughou in die lewe.  Dalk is jy iemand wat van nature negatief is.  Jy sien altyd die donker kant.  Jy verwag altyd die ergste.  Jy is die een wat altyd besware opper of verskonings maak.  Jy het selde iets goeds te sê oor andere.  Die glas is altyd half leeg vir jou.

Hier is vir jou iets om te probeer.  Plak vir jouself positiewe woorde of sinne op oral in jou huis en/of kantoor, motor, werkswinkel, plaasskuur...  “Vandag gaan ‘n fantastiese dag wees…   Ek is toegerus met alles wat ek nodig het om ‘n sukses te wees…  Ek weet sommer dit gaan werk… Daar is altyd hoop… Ek kan alles oorwin, want Christus gee my die krag…Vandag gaan ek ‘n verskil in iemand se lewe maak…”  Wees bedag op negatiewe gedagtes en as hul jou pad kruis, vervang hul met ‘n positiewe gedagte. 

En omring jou met positiewe mense.  Negatiewe mense tap jou.  Positiewe mense lig jou op.
Ons gesindheid is ‘n keuse en daardie keuse kan die katalisator wees wat ons lewe in ‘n rigting van voorspoed of voortdurende ongelukkigheid stuur. 


No comments:

Post a Comment

Inligting

Hierdie blog word reeds sedert 2011 bedryf.  Ek het regtig getrou probeer om gereeld dagstukkies te publiseer.  Daar is egter 'n tyd waa...