Thursday 25 October 2018

Smag na God


Psalm 42 : 2 – 3  Soos 'n wildsbok smag na waterstrome, so smag ek na U, o God.  Ek dors na God, na die lewende God. Wanneer kan ek gaan en voor God verskyn?

Here God, soos ‘n wildsbok smag na water, so smag ek na U.  Ek het ‘n ewige dors na U.  Ek weet U is ‘n lewende God wat gister, vandag en môre dieselfde is.  Ek weet dat ek op U kan vertrou.  Ek weet dat U liefde onfeilbaar is.

Vandag staan ek voor U en ek stort my hart teenoor U uit.  U ken die hartseer en pyn.  U ken die mismoedigheid en magteloosheid binne my, maar U ken ook my hart.  U weet dat ek op U vertrou.  Al my pyn, al my behoeftes, al my lyding bring ek na U.  Ek lê dit voor U voete, Heer.  U sê dat ek al my bekommernis op U moet werp.  U sê dat ek nie kry omdat ek nie vra nie.  Here, vandag vra ek sonder skroom... Ek het U nodig, Here.  Ek het Goddelike ingryping nodig.  Ek het ‘n bonatuurlike deurbraak nodig… Here, red my uit.

U Woord is vol beloftes, Here.  U Woord is vol getuienis.  Ek beroep my op dieselfde God van Die Bybel, want ek weet dat niks vir U onmoontlik is nie.

Here, U kan my trane afvee en my ‘n nuwe toekoms gee.  U kan my weer ophef.  Dit wat deur mense gebreek en vertrap is, is vir U steeds kosbaar. 

Laat U wil geskied, soos in die hemel, so ook op die aarde.

No comments:

Post a Comment

Inligting

Hierdie blog word reeds sedert 2011 bedryf.  Ek het regtig getrou probeer om gereeld dagstukkies te publiseer.  Daar is egter 'n tyd waa...