Monday 8 October 2018

Jou huis staan op 'n rots


Psalm 18 : 3  Die Here is my rots, my skuilplek en my redder, my God, my rots, by wie ek skuil, my skild en sterk verlosser, my veilige vesting.

Wat gebeur wanneer jy deur moeilike tye gaan?  Ons reageer natuurlik verskillend.  Een persoon sal op ‘n hopie gaan sit terwyl iemand anders sal kyk wat hul daaraan kan doen. 
Indien jy iemand is wat op ‘n hopie gaan sit, dalk verlam word deur dit waardeur jy tans gaan… iemand is wat sonder hoop is,  mag dit dalk help om so ‘n bietjie terug te kyk op jou verlede.  Dink ‘n bietjie hoe Hy vir jou ‘n pad in die woestyn gemaak het.  Onthou bietjie hoe hy vir jou deure oopgemaak het wat jy nooit gedink het oopgemaak kan word nie.  Onthou jy die keer toe hy iemand oor jou pad gebring het wat jy juis op daardie oomblik nodig gehad het?  Ons almal se uitdagings verskil, maar elkeen het ‘n getuienis van God se almag.  Moet nooit vergeet hoe hy jou opgetel het, op die regte tyd op die regte plek geplaas het, gesond gemaak het, of jou geleenthede gebied het wat jou mond laat oophang het nie. 

Wat laat jou dink dat dit nie weer kan gebeur nie?  As Hy dit een keer kon doen, kan Hy dit verseker weer doen.  As Hy dit vir verskillende mense in Die Bybel kon doen, kan Hy dit ook vandag vir jou doen.

Dit is hoe jy jou huis op die rots bou.  Hou vas aan Sy beloftes.  Hy is jou rots, jou skild, jou verlosser, jou veilige vesting… die Een by wie jy kan skuil.  Maak nie saak wat oor jou lewe kom of wat verkeerd loop nie, wanneer die storm verby is sal jy steeds staande wees.  Ons vergeet te maklik Wie ons dien.  Dieselfde krag wat Christus uit die graf laat opstaan het, leef voort binne ons.  Ons is tot ALLES in staat. 

So onthou vandag een ding… jy mag dalk platgeslaan wees deur die lewe, maar dit is nie waar jy gaan bly nie.  Wanneer ons op die naat van ons rug lê is daar in elk geval net een rigting om te kyk en dit is boontoe.

No comments:

Post a Comment

Inligting

Hierdie blog word reeds sedert 2011 bedryf.  Ek het regtig getrou probeer om gereeld dagstukkies te publiseer.  Daar is egter 'n tyd waa...