Tuesday 9 October 2018

Tiendes


Maleagi 3:10  Bring die volle tiende na die voorraadkamer toe sodat daar iets te ete in my huis kan wees, en toets My hierin, sê die Here die Almagtige. Toets My of Ek nie die vensters van die hemel vir julle sal oopmaak en vir julle reën sal uitgiet, meer as wat julle kan gebruik nie.

Iemand vra vandag vir my ‘n vraag.  Sy het vir ‘n lang tyd haar tiende gegee omdat sy graag ‘n huis wou hê.  Verlede jaar het God vir haar ‘n huis gegee.  Sedert sy die huis gekry het, het dinge in haar lewe verkeerd geloop en kon sy nie meer haar tiende gee nie.  Sy voel baie sleg daaroor en wou weet wat haar te doen staan.

Om jou tiende vir God te gee, is ‘n bespreking waaroor daar baie verskillende menings is.  Eerstens word daar gedebatteer wat as die tiende gesien word.  Bereken jy dit op jou bruto of netto inkomste?  Of betaal jy alles en gee ‘n tiende van wat oor is?

My mening is dat jou tiende heel bo aan jou begrotingslysie staan.  God kom eerste.  Jy sal weet hoe om jou tiende te bereken, want die Heilige Gees sal jou lei.

As jy twyfel of jy moet gee of nie… moenie gee nie.  God het ‘n blymoedige gewer lief, hy het nie aalmoese nodig nie.  In die Bybelse tye het hy gesonde diere gesoek, nie die sieklikes of kreupeles nie.  Moet ook nie gee omdat jy iets in ruil verwag nie.  Gee omdat jy wil gee.
Vir wie gee ek my tiende?  Weereens laat jy jou deur die gees lei.  Niemand kan aan jou voorskryf nie, net God.

Dan is daar ook diegene wat sal sê hul het nie eens genoeg vir hulself nie, waar sal hul ‘n tiende vandaan kry.  Kyk maar in die Bybel hoeveel keer God mense geseën het wat hul laaste gegee het… die weduwee wat haar laaste meel waarmee sy vir haar en haar seun ‘n broodjie wou bak voor hul omkom van hongersnood moes gebruik om vir Elia ‘n brood te bak.  Daardie weduwee het nooit honger gely nie.   Jy sal ook nie terwyl jy jou tiende gee nie.

As jy hou van ‘n uitdaging, gee vir God wat Hom toekom en kyk hoe hy die sluise ooptrek.  En hoe meer jy ontvang, natuurlik hoe meer gee jy.  Jy sal nooit meer kan gee as wat God jou mee terug gaan seen nie.

No comments:

Post a Comment

Inligting

Hierdie blog word reeds sedert 2011 bedryf.  Ek het regtig getrou probeer om gereeld dagstukkies te publiseer.  Daar is egter 'n tyd waa...