Tuesday 13 November 2018

Geskenk


Johannes 3 : 16  “God het die wêreld so liefgehad dat Hy sy enigste Seun gegee het, sodat dié wat in Hom glo, nie verlore sal gaan nie maar die ewige lewe sal hê.

Iemand het eendag gesê jy kan gee sonder liefde, maar jy kan nie liefhê sonder om te gee.
Liefde is die motiveerder… dis hoekom ons ons tyd gee, ons talente, ons geld.  Volgens die Woord is God liefde en darom sal mense ons ken as Sy volgeling wanneer ons liefde betoon.  Om te gee is om liefde te betoon.

Die seisoen van gee lê voor.  Laat ons egter nie uit die oog verloor, die grootste Geskenk van alle tye nie… die geskenk van Ewige Lewe deur Jesus Christus.  As jy nog nie hierdie wonderlike geskenk ontvang het nie, bid saam met my:  “Hemelse Vader, ek kom vandag na U toe om my lewe aan U oor te gee.  Vergewe asseblief al my sondes.  Ek het U in my lewe nodig.  Ek glo dat U Seun, Jesus Christus aan die kruis gesterf het sodat ek die gawe van Ewige Lewe mag hê.  Ek glo dat Hy opgestaan het uit die dood en opgevaar het vanwaar Hy eendag sal kom om te oordeel.  Ek maak my hart oop en ontvang U kosbare gawe vandag. “

Gaan dan uit en maak ‘n verskil.  Deel die liefdesgawe met ander, want dis ‘n geskenk wat nooit opraak nie.

No comments:

Post a Comment

Inligting

Hierdie blog word reeds sedert 2011 bedryf.  Ek het regtig getrou probeer om gereeld dagstukkies te publiseer.  Daar is egter 'n tyd waa...