Monday 12 November 2018

Hy sal voorsien


Filippense 4 : 19  En my God sal in elke behoefte van julle ryklik voorsien volgens sy wonderbaarlike rykdom in Christus Jesus.

Wanneer ons lees dat God ‘ryklik’ in al ons behoeftes sal voorsien, klink dit baie vergesog.  En die rede hoekom dit so vergesog klink, is omdat ons na ons huidige situasie kyk en weet hoe benard en beroerd dit is. 

Ons glo dat ons nooit weer uit hierdie skuldput sal kom nie… Ons glo dat ons nooit weer ‘n eie huis of motor sal besit nie… Ons glo dat ons besigheid gedoem is, want daar kom geen werk in nie en die skuld hoop op… Dis die koue feite en realiteite. 

Ons moet egter nie kyk na wat ons het nie, maar wat God het.  God is die besitter van hemel en aarde en alles daarop.  Een beweging van God kan jou neem van ‘n plek waar jy tans is waar jy van die hand na die mond leef tot meer as genoeg.  God het maniere om jou te gee meer as wat jy verdien, hy maak dat ‘n begroting klop terwyl jy weet dis nie moontlik nie.  God beweeg buite die voorspelbare.  Die ekonomie mag dood wees, maar God kan werk laat instroom.

So hou op om jouself wys te maak dat jy dit nie sal maak nie of dat dit al is wat jy ooit sal bereik.  Laat los die verlede en kies ‘n mentaliteit van oorvloed. 

Sê vir jouself:  Ek is geseënd… Ek is voorspoedig…  Hierdie is maar net die begin van groot dinge... Ek is op pad na die land van oorvloed, want dis wat God vir my in stoor het.

No comments:

Post a Comment

Inligting

Hierdie blog word reeds sedert 2011 bedryf.  Ek het regtig getrou probeer om gereeld dagstukkies te publiseer.  Daar is egter 'n tyd waa...