Sunday 18 November 2018

Toetse


Genesis 22 : 1  'n Ruk na die vorige gebeurtenisse het God vir Abraham op die proef gestel en vir hom gesê: “Abraham!” Hy het geantwoord: “Hier is ek!”

Daar is mense wat sê God sal jou nooit toets nie.  Hoekom sal God ons toets?

God toets ons om te sien of ons getrou aan Hom is, maar terselfdertyd is dit ‘n geleentheid om Sy getrouheid aan ons te bewys.  Wanneer ons die toets deurstaan, kan ons terugkyk op God se getrouheid.  Elke keer dat ons ‘n toets slaag beweeg ons ook as’t ware na die volgende vlak in God se koninkryk.

As gevolg van Abraham se absolute getrouheid, het hy daardie dag bewys dat hy niks en niemand liewer het as vir God nie.  Deur sy getrouheid uit te leef, het Abraham God se getrouheid in alles ontdek.

Toetse kom gewoonlik na aanleiding van dit wat vir jou die belangrikste is.  God toets eintlik alles wat ons meer as vir Hom vertrou.  Waarin vind jy sekuriteit?  Jou werk?  Dalk vrees jy berigte oor personeelvermindering.  Begin fokus op God en nie op die feit dat jy ‘n werk nodig het nie.  Jy het voorsiening nodig, nie ‘n werk nie.  God spesialiseer in voorsiening teen alle logika in.  Met elk van 8 herstrukturerings waardeur ek is, het ek die woorde voortdurend geprewel:  “Die Here is my herder, NIKS sal my ontbreek nie.”

Vir baie mense is hul eiendom / bates waarvoor hul so hard gewerk het hul sekuriteit en die dreigende grondonteiening sonder vergoedingkwessie die toets is.  Wat ons het, het ons uit die hand van God ontvang.  Die geskenk mag nooit belangriker as die Skenker word nie.  Ons het nie grond of ‘n huis nodig nie, ons het God nodig.

Hierdie dinge ondermyn God se plan vir ons lewens.  Kom ons plaas dit waaraan ons vasklou op die altaar, soos Abraham vir Isak geplaas het.

No comments:

Post a Comment

Inligting

Hierdie blog word reeds sedert 2011 bedryf.  Ek het regtig getrou probeer om gereeld dagstukkies te publiseer.  Daar is egter 'n tyd waa...