Monday 25 February 2019

Engele


Hebreërs 13 : 2  Moenie nalaat om gasvry te wees nie, want deur gasvry te wees, het sommige mense sonder dat hulle dit geweet het, engele as gaste gehuisves.

Genesis 16 : 2  Die Engel van die Here het vir Hagar ontmoet by 'n fontein in die woestyn…

Eksodus 23:20 “Ek, die Here, stuur 'n engel voor jou uit om jou op die pad te beskerm, Jakob

‘n Engel het aan Bileam verskyn, so ook aan Gideon en Manoag, Joab, Dawid, Elia, Gad…

Bekendes, sowel as minder bekendes het besoeke van Engele ontvang.  En daarom sal ek of jy nooit weet wanneer ons dalk besoek ontvang nie.

My seun was nog baie klein toe hy vertel van die Engel wat hy gesien het.  Ons het by my skoonma gekuier en hy het by haar in die kamer geslaap.  Hy het wakker geword en hierdie massiewe Engel gesien staan.  Volgens hom was die Engel tot by die dak met enorme vlerke.  Hy het sy ouma probeer wakkermaak om die Engel vir haar te wys, maar sy het vas geslaap.  Elke keer as hy daaroor praat voeg hy by dat hy nooit bang was nie.  Die Engel het net daar gestaan.  My seun glo tot vandag toe dat dit sy persoonlike Engel is. 

Daar is mense wat jou sal vertel van gevaar waarin hul verkeer het en hoe hul op ‘n wonderbaarlike manier uit die kloue van die dood ontsnap het. 

Het jy al bestuur en byvoorbeeld die idee gehad om van baan verander, maar daarteen besluit, net om ‘n motor die volgende oomblik reg langs jou te gewaar?  Vergewe my as ek verkeerd is, maar ek glo God stuur beskermengele om ons te behoed en bewaar en ek gaan nie myne afskrik nie.


No comments:

Post a Comment

Inligting

Hierdie blog word reeds sedert 2011 bedryf.  Ek het regtig getrou probeer om gereeld dagstukkies te publiseer.  Daar is egter 'n tyd waa...