Sunday 24 February 2019

Trane


Psalm 30 : 6  … Gisteraand was daar nog trane en vanmôre lag ek al weer

Elkeen van ons het ons al in ‘n vallei van droefheid bevind.  Daardie plek waar jy soveel trane stort dat jy dink jy sal nooit weer ophou huil nie.

Ek het die afgelope week deur ‘n bitter moeilike tyd gegaan.  Omdat ek so ‘n privaat mens is, kon ek ook nie met enige iemand daaroor praat nie.  Dit was net ek en God, maar moenie vir my jammer voel nie, want ek en God is ‘n menigte.  Dit was al wat ek nodig gehad het.  Natuurlik was dit ‘n bonus dat ek nie eens nodig gehad het om die storie aan hom te herhaal nie.  Hy het presies geweet wat gebeur het… wat my amper gebreek het.
Sulke tye kan ons, selfs terwyl ons huil, ons beroep op Sy beloftes.  Ek het elke belofte wat ek kon onthou opgeroep en met God daaroor gesels.  As hy dit alles, oor eeue heen kon doen, was dit waardeur ek gegaan het ‘n nietigheid in die groter prentjie. 

Hartseer en pyn is nie lekker nie, maar gemeet aan die lengte van ons lewens is dit nie so ‘n groot deel daarvan nie.  Tog is dit asof dit allesoorheersend raak wanneer ons, onsself in so ‘n tyd bevind.  Tyd staan stil.  Alles raak donker.  Ons ontwikkel tonnelvisie en daar is ‘n onsigbare mag wat ons wurg en aftrek in ‘n put.

Vandag wil ek vir jou bemoedig na aanleiding van my eie ervaring.  Satan is ‘n brullende leeu en hy lê op loer, maar hy is nie bestand teen die mag van God almagtig nie.  Hy sal jou slaan en skop terwyl jy lê, God sal jou trane afdroog en jou vertroos.  Hy sal hom verlekker in jou seerkry en jou allerhande leuens toesnou.  God neem jou terug na Sy Woord… wat die enigste waarheid is. 

Met God aan ons kant kan ons vannag onsself aan die slaap huil en môreoggend met vreugde wakker word, want by Hom is alles moontlik.

No comments:

Post a Comment

Inligting

Hierdie blog word reeds sedert 2011 bedryf.  Ek het regtig getrou probeer om gereeld dagstukkies te publiseer.  Daar is egter 'n tyd waa...