Thursday 21 February 2019

Visie


Filippense 3 : 13  Broers, ek verbeel my nie dat ek dit alles al het nie. Maar een ding doen ek: ek maak my los van wat agter is en strek my uit na wat voor is.

Wanneer God mense gebruik gee Hy vir hulle ‘n visie.  Vir Moses was dit om die Israeliete uit Egipte te lei.  Vir Moeder Teresa was dit diensbaarheid.  Vir Florence Nightingdale was dit genesing en hoop aan sterwende soldate tydens die Krimoorlog.

Wat is jou visie?  Indien jy nie weet nie, bid daaroor.  Vra God om jou te wys wat jou visie is.  Wanneer jou visie jou seen en vir ander tot voordeel is, sal jy weet dat dit van God afkomstig is.  As jou visie egter is om die rykste persoon ter wêreld te word en alles te kan koop wat jou hart begeer, glo ek nie dat God jou gaan ondersteun nie.

Daar word gereken dat 40% van mense net oor hul drome praat.  Die volgende 40% is bereid om hard te werk en alles vir hul drome op te offer, maar hul het nie een nie.  Net 20% het ‘n droom en die geloof om dit te bewaarheid.  Realiteit is dat selfs hierdie 20% geen waarborg op sukses het nie, maar hul het ‘n 80% beter kans as die mense om hulle.

Ek glo dat jy alles moet probeer.  Dit is makliker om te erken jy’t ‘n fout gemaak as wat dit is om eendag te sê:  “As ek dit maar net probeer het!”  Go for it!  Wie nie waag nie, sal nie wen nie.

No comments:

Post a Comment

Inligting

Hierdie blog word reeds sedert 2011 bedryf.  Ek het regtig getrou probeer om gereeld dagstukkies te publiseer.  Daar is egter 'n tyd waa...