Wednesday 27 March 2019

By God is alles moontlik


Genesis 18:14 Is iets te buitengewoon vir die Here

Vertrou jy God vandag vir iets spesifiek?  Ek wil jou aanmoedig… hou aan glo, moenie hoop verloor nie… moenie mismoedig word nie… hou aan om God aan te roep.  Hy beloon altyd getrouheid.

Weier om toe te gee aan gedagtes wat jou ontmoedig.  Die oomblik wat jy begin twyfel is die deur op ‘n skrefie vir satan oop om in te glip en amok te saai.  Johannes 14 : 27   Vrede laat Ek vir julle na; my vrede gee Ek vir julle. Die vrede wat Ek vir julle gee, is nie die soort wat die wêreld gee nie. Julle moet nie ontsteld wees nie, en julle moet nie bang wees nie.  Moenie gister se probleme toelaat om jou te weerhou van vandag se beloftes nie.  Raak ontslae van daardie toksiese gedagtes.  Net omdat dit nog nie gebeur het nie, beteken nie dat dit nie enige oomblik kan gebeur nie.  Om die waarheid te sê, prys God vir elke stryd wat jy deurgaan, want dis sulke tye dat die tafel met seëninge gedek word vir jou.

Geen droom wat ons droom is te groot vir God nie.  Geen struikelblok is onoorkombaar.  Daar is nie ‘n probleem wat ek of jy teekom wat God laat kopkrap nie.  Hy is altyd in beheer en ons ligjare vooruit.

Ek glo dat God op misterieuse maniere in jou lewe sal ingryp… op maniere wat jy nie eens sal verstaan nie.  Wat God vir jou in stoor het, sal mense verstom laat staan en ‘n getuienis word wat ander sal bemoedig.

Iemand het onlangs ‘n pragtige aanhaling gedeel.  "‘n God wat groot genoeg is vir jou begrip, is nie groot genoeg vir jou oplossings nie."  Dit is so waar.  Sy paaie is nie ons s’n nie, Sy weë nie ons s’n nie, Sy tyd nie ons s’n nie, maar dit is altyd perfek.

No comments:

Post a Comment

Inligting

Hierdie blog word reeds sedert 2011 bedryf.  Ek het regtig getrou probeer om gereeld dagstukkies te publiseer.  Daar is egter 'n tyd waa...