Thursday 28 March 2019

Die Pottebakker


Jeremia 18:6  Kan Ek nie met julle doen wat hierdie pottebakker met die klei gedoen het nie, Israel? vra die Here

Die pottebakker maak items wat gebruik kan word.  Elke item begin as ‘n bondel onooglike klei wat in die rondte tol.  Soms is die pottebakker nie tevrede met die produk nie en dan word daar van vooraf begin. 

Vandag haal God jou van die pottebakker se wiel af.  Hy het jou geknie en gevorm tot op hierdie punt waar jy ‘n pragtige produk is waarop Hy met trots Sy oë lê. Jy is presies wat Hy in gedagte gehad het… jy is presies wat Hy nodig het… ‘n perfekte instrument.

Die pottebakker mag dalk soms oorbegin, selfs die klei eenkant toe gooi en vars klei probeer, selfs ‘n ander item begin maak, maar God hou aan vorm en weet presies wat Hy in gedagte het reg van die eerste oomblik af.  God het nooit ‘n Plan B nie. 

Die vyand, wat gesê het dat jy nie ‘bruikbaar’ is nie, het gelieg… hy dink jy is beskadigde goedere, ‘n reject, maar nie God nie.  Jy sien mense spreek nie deur middel van die Heilige Gees nie, net God.  Mense mag jou dalk terughou en eenkant toe stoot, maar God het ander standaarde.  Sy dissipels was meesal gewone mense, maar magtige instrumente in Sy hand eerstens omdat hul saam met Jesus gewandel het en tweedens omdat Hy Sy Gees vir hul nagelaat het.

Sê vandag:  “Mense se onverdraagsaamheid sal my nie beperk nie, want ek is geskep deur die Meester Pottebakker.  Ek is uniek, spesiaal en kosbaar.  Net God oordeel oor my.”

Stof jouself af, tel jou kop op en stap voort in vreugdevolle afwagting, want God se genade is elke dag nuut.




No comments:

Post a Comment

Inligting

Hierdie blog word reeds sedert 2011 bedryf.  Ek het regtig getrou probeer om gereeld dagstukkies te publiseer.  Daar is egter 'n tyd waa...