Tuesday 19 March 2019

Hoe leer jy?


Sagaria 7 : 11 Maar die volk het geweier om daarop ag te slaan, hulle was moedswillig, hulle het hulle doof gehou,

Keer op keer gee God die volk nog ‘n kans en keer op keer val hul terug.  Ek weet ons kan God nie met ‘n mens vergelyk nie, maar dit moes nogal dreinerend gewees het.  Ervaar jy dalk dieselfde met iemand na aan jou?  Net soos jy dink hulle het uiteindelik die lig gesien en is nou op die regte pad, val hul weer terug.

Soms moet ons aanvaar dat iemand nog nie gereed is om te verander nie. 

Sulke mense praat graag, maar dis einlik net leë woorde.  Om te sê jy gaan verander, maar om dit te doen en vol te hou, dis heeltemal ‘n ander saak.  Soos Jakobus sê, word ‘n dader van die woord.  As jy dit net hoor, bedrieg jy jouself (Jakobus 1 : 22) 

Dit kan ook gebeur dat hulle by jou wil weet wie jy nou eintlik is om hulle te probeer reghelp.  Eintlik impliseer hul dat jy nie gekwalifiseer of toegerus is vir die taak nie.  Jesus is ook deur die mense verwerp en eintlik was Hy al wat hul nodig gehad het.  Ek het twee dinge geleer.  God doesn’t look at your ability, but at your availability en tweedens God doesn’t call qualified people, He qualifies those he called.  Dit is nie dat jy hulle nie kan help nie, dit is hulle wat nog nie gereed is om gehelp te word nie. 

Die laaste groep is mense wat opkyk na jou, jou selfs beny, maar dit nie wil erken nie.  Hulle wil op jou vlak kom en dieselfde verhouding met God hê, maar hulle wil nie reggehelp word nie.  Hulle is hardkoppig en sal hul vingers pikswart verbrand, maar nie hulp of leiding aanvaar nie.  Dalk sal hul soos Dawid een of ander tyd erken Psalm 19 : 71 Dit is vir my goed dat ek swaargekry het, want daardeur het ek u voorskrifte geleer.

No comments:

Post a Comment

Inligting

Hierdie blog word reeds sedert 2011 bedryf.  Ek het regtig getrou probeer om gereeld dagstukkies te publiseer.  Daar is egter 'n tyd waa...