Tuesday 12 March 2019

Klas / status


3 Johannes vers 12:  Van Demetrius getuig almal net wat goed is, en ook die waarheid bevestig dit. Ons getuig dit ook, en jy weet dat ons getuienis waar is.

Wanneer ‘n huldeblyk by ‘n begrafnis gelees word, word daar net mooi dinge oor die oorledene gesê. Ja, ek weet dit is dikwels uit respek en glo ook dat as jy nie iets mooi kan sê jy liewer niks moet sê nie.  Dit het my egter laat dink oor die huldeblyk wat eendag op my begrafnis gelees sal word.

Nee, nie dit wat my man, kinders of vriende van my sê nie, maar wat God van my sou sê as Hy daardie huldeblyk moes skryf.  Ek kry sommer koue rillings, want ek is ver van perfek.  Sal beslis my sokkies moet optrek en ‘n paar veranderinge moet aanbring.  Hoe sal jy vaar?  Jy sien, ons kan ons beste voetjie voorsit en almal ‘n rat voor die oë draai oor wie ons eintlik is, maar ons kan God nie ‘fool’ nie.

Paulus sê vir Timoteus:  maar wees jy vir die gelowiges 'n voorbeeld in woord en gedrag, in liefde, geloof en reinheid. Totdat ek kom, moet jy jou daarop toelê om uit die Skrif voor te lees, te preek en onderrig te gee. (2 Timoteus 4 : 12 – 13)

Wanneer mense goed van jou praat beteken dit dat jy gewild is en aanvaar word.  As mense egter die waarheid van jou praat, beteken dit dat jy klas (status) het.  Demetrius het klas gehad.  ‘n Titel  gee jou nie klas (status) nie.  Hoe jy mense behandel is ‘n duidelike teken van jou klas/status.  

Leo Buschalia het gesê:  "If you don't like people, at least be kind to them."

No comments:

Post a Comment

Inligting

Hierdie blog word reeds sedert 2011 bedryf.  Ek het regtig getrou probeer om gereeld dagstukkies te publiseer.  Daar is egter 'n tyd waa...