Sunday 28 April 2019

Herinner jouself wie God is


Psalm 91 : 2  hy sê vir die Here: “U is my toevlug en my veilige vesting, my God op wie ek vertrou.”

Die een ding wat ek besef, is dat daar merkwaardige krag in ons woorde is.  Ons woorde rig as’t ware ons koers vir die dag.  Jy besluit dus deur die woorde wat uit jou mond kom hoe jou dag gaan verloop. 

Sou jy opstaan met ‘n houding van geloof en afwagting en God se Woord verklaar oor jou lewe, sal jy versterk en bemagtig word deur die Heilige Gees.  Terselfdertyd kan jy met elke Jan Raap en sy maat gesels oor jou probleme en bekommernisse en sodoende voel hoe geloof uit jou drup en kort voort lank sal jou fokus in hierdie neig.

Dit is hoekom dit nodig is om absoluut bewus te wees van jou woorde en gedagtes.  Neem gerus saans voorraadopname.  Was ek vandag my beste ondersteuner of was ek eintlik my grootste vyand deur wat ek gesê of gedink het?  Was en negatief of positief?  Het ek op myself staat gemaak of myself herinner aan wie God is? 

En hoe gemaak as teëspoed of storms my tref?  Weereens, jy het ‘n keuse.  Moenie jouself kelder nie.  Verklaar dat God jou toevlug en veilige vesting is, maak nie saak wat jou pad kruis nie.  Herinner jouself dat jy tot alles in staat is deur Hom wat jou die krag gee.  God se Woord is ‘n getuigskrif van Wie Hy is en waartoe Hy in staat is.  Ken jy nog so ‘n magtige persoon? Het jy enige iets of enige iemand anders nodig?

No comments:

Post a Comment

Inligting

Hierdie blog word reeds sedert 2011 bedryf.  Ek het regtig getrou probeer om gereeld dagstukkies te publiseer.  Daar is egter 'n tyd waa...