Tuesday 14 May 2019

Dieselfde Gees


Romeine 8 : 11  Omdat die Gees van Hom deur wie Jesus uit die dood opgewek is, in julle woon, sal Hy deur wie Christus uit die dood opgewek is, ook julle sterflike liggame lewend maak deur sy Gees wat in julle woon.

Hierdie is ‘n vers wat my laat regop sit.  As jy ooit minderwaardig gevoel het, dink net aan dit wat binne jou is.  Ek is nie sommer net 'n hierjy nie, ek het die Gees van God Almagtig binne my.  Kragtig!

Sodra jy God aanneem as jou Verlosser en Saligmaker, kom maak die Heilige Gees homself tuis binne jou.  Dis reg, daardie selfde Gees wat Jesus uit die dood opgewek het, is binne jou.  Dit is hoekom jy nooit weer dieselfde mens kan wees nie.  Daardie opstandingskrag is die krag en lewensvlam binne jou fisieke liggaam.  Kan jy dink wat dit met jou hoop en drome kan doen!  As dit jou as mens so kan verander dat jy self die verandering opmerk dink net wat dit nog kan doen.  Dit wat dood binne jou was, kan weer lewe.  Die ou mens het doodgegaan, kyk alles is nuut!

Met hierdie Gees binne jou, sou jy weer oorweldig voel deur siekte, uitdagings, probleme, struikelblokke.. herinner jouself weer aan Wie binne jou is.  As Hy kon voorkom dat die dood Jesus gevange hou dan kan Hy mos ook die kettings van verslawing, die bekommernis oor jou gesondheid, jou vrese vir die toekoms… enige iets wat jou terughou breek en jou bevry.  Staan op en verklaar in geloof:  “Vir wie die Seun vrygemaak het, is volkome vry.  Ek is vry, want Sy Gees is binne my.”

No comments:

Post a Comment

Inligting

Hierdie blog word reeds sedert 2011 bedryf.  Ek het regtig getrou probeer om gereeld dagstukkies te publiseer.  Daar is egter 'n tyd waa...