Monday 13 May 2019

Moenie bang wees nie


Lukas  12:5  Ek sal vir julle sê vir wie julle bang moet wees

Dit maak nie saak wat jy vandag in die gesig staar, moenie bang wees nie. God se liefde sal alles ten goede laat meewerk.  Die rede hoekom jy soveel teenkanting ervaar die afgelope tyd is omdat satan bekommerd raak oor wat God vir jou beplan.  Hy spesialiseer mos daarin om jou vrede te steel en te vernietig. 

As jy vandag ervaar dat jy wil versmoor onder uitdagings en probleme of dat jy deur verandering worstel terwyl jy wonder hoe jy ooit weer op vaste grond te staan gaan kom, neem so ‘n kort blaaskansie en kyk op.  Dis waar jou hulp vandaan gaan kom.  Geen mens, geen baas, geen politikus… niemand behalwe God is in beheer. Moenie toelaat dat negatiewe gedagtes of houdings you hart vul en jou anders wysmaak nie.  Hierdie presiese proses is besig om jou te versterk. Dit is die proses wat jou ontwikkel en laat groei.
 
Nou is juis die tyd om vas te glo en te sê:  “Ek sal nie toegee aan die angs wat my wil versmoor nie… ek sal nie bekommerd wees oor die verandering waardeur ek tans gaan nie… Ek sal nie toelaat dat probleme my onderkry nie.  Ek vertrou God volkome en daar is geen, maar geen rede tot kommer nie.  Ek sal nie toelaat dat vrees en onsekerheid my vreugde steel nie.

Hoe meer jy hierop mediteer en fokus, hoe meer sal jy geloof kies bo bekommernis.  Bekommernis bring jou nêrens… geloof dra jou tot aan die anderkant.

No comments:

Post a Comment

Inligting

Hierdie blog word reeds sedert 2011 bedryf.  Ek het regtig getrou probeer om gereeld dagstukkies te publiseer.  Daar is egter 'n tyd waa...