Tuesday 11 June 2019

As God jou wegsteek


Psalm 27 : 5  Op die dag van gevaar sal die Here my wegsteek in sy huis, my veilig laat skuil in sy woonplek, my hoog op 'n rots laat staan;

Selfs al het jy die Bybel al hoeveel keer deurgelees, kom daar tye dat ‘n vers jou weer in verwondering laat.  Kyk net na God se omgee!

Wanneer jou verhouding met God op ‘n vlak is waar Hy jou hele lewe is, sal jy weet dat jy op jou veiligste voel.  Jy voel amper onaantasbaar.  Nou verstaan ek hoekom.  Dit is omdat daardie verbintenis met Hom jou beskerming bied.  Hy sal jou wegsteek in Sy huis!  Waar kan jy veiliger wees?

Uitdagings sal daar steeds wees.  Die effek wat hul op jou gaan hê sal net nie meer wees soos in die verlede nie.  Jy gaan nie alleen en verwese voel nie, want God almagtig is jou beskermer.  Dit maak nie saak of die wêreld uitmekaar val rondom jou nie, jy sal krag, vertroue en rus vind in die wete dat Hy jou beskerm.  Daarom weet jy dat die uiteinde vir jou positief sal wees.  Jy weet dat geen wapen wat die vyand teen jou optel enige krag sal hê.

Dalk is mense besig om jou naam te beswadder, jou in ‘n slegte lig te stel… moenie hul eens ‘n tweede kyk gee nie.  Om die waarheid te sê moenie jouself eens die moeite aandoen om ‘n woord teenoor hul te uiter nie.  God sal met hul ‘deal’.  Mense beheer in elk geval nie jou toekoms nie, God alleen doen. 

Hou aan om op jou en God en jul verhouding te fokus. 

No comments:

Post a Comment

Inligting

Hierdie blog word reeds sedert 2011 bedryf.  Ek het regtig getrou probeer om gereeld dagstukkies te publiseer.  Daar is egter 'n tyd waa...