Monday 10 June 2019

Gelyk paaie en oop deure


Jesaja 45 : 2  Ek self sal voor jou uit gaan en hoogtes gelykmaak. Ek sal bronspoorte oopbreek en sluitbalke van yster stukkend kap.
Psalm 107 : 16 want Hy het koperdeure oopgebreek, ystergrendels stukkend geslaan

Nie een keer nie, maar twee keer in Die Bybel word ons verseker van die krag van God.  Die God wat voor jou en my uitgaan en daardie spoedhobbels, hoogtes, berge… gelykmaak.  Dieselfde God wat niks in Sy pad laat staan, wat deure oopbreek en grendels / kettings stukkend slaan... vir jou en my!   Wow!

Niks kan ons terughou wanneer God aan ons kant is nie.  Nou is die vraag… met die pad wat gelyk is en die deure wat oopstaan sonder ‘n enkele slot daaraan… wat gaan jy doen?  Gaan jy Hom vertrou en in geloof vorentoe tree of gaan jy bly staar na daardie deure wat nog altyd toe was? 

Ek weet nie wat jou teruggehou het of wat jou vasgehou het nie, maar ek weet dat God hierdie tekste vandag vir jou gee.  Niks staan in jou pad nie en dieselfde God sal verder die pad met jou stap… tree vir tree.

No comments:

Post a Comment

Inligting

Hierdie blog word reeds sedert 2011 bedryf.  Ek het regtig getrou probeer om gereeld dagstukkies te publiseer.  Daar is egter 'n tyd waa...